Všechny produkty máme skladem. Anonymní doručení.

Vrácení, výměna, reklamace zboží

 

VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ

Nesedlo vám zboží? Je malé, velké nebo se vám vůbec nelíbí? To je v pořádku! Pošlete nám ho zpět. Vrátíme vám peníze, nebo ho vyměníme ze jiné zboží.

Chápeme, že je potřeba si si prádlo dobře vyzkoušet. Prosíme ale o dodržení základní hygienických opatření. Kalhotky zkoušejte vždy na vlastní spodní prádlo nebo za použít např. přibalené ochranné folie, nikdy nezkoušejte na holé tělo. Bindery můžete zkoušet na holé tělo, pozor ale na stopy po deodorantu atd.

Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené nebo vyprané budeme muset snížit vrácenou částku tak, aby se pokryly náklady na vyčištění produktu.

Pokud bylo zboží již částečně spotřebováno a jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (např. jednorázové kalhotky, punčochové kalhoty, ponožky, kosmetika, kondomy,… ), není možné od smlouvy bez udání důvodu odstoupit.

Budeme rádi, když nám dáte vědět, proč zboží vracíte. Pokud budete chtít zboží vyměnit za jiné, napište nám a domluvíme se.

 

POSTUP PRO VRÁCENÍ

  1. Zboží vložte do původního obalu i do původní krabice.
  2. Krabici zabalte do obalové fólie, papíru, igelitové tašky či větší krabice. 
  3. Balíček můžete odeslat přes Zásilkovnu nebo přes jiného doručovatele. Nejbližší pobočku najdete na www.zasilkovna.cz/pobocky. V Zásilkovně nahlaste kód 91681377 a budete mít vrácení zdarma. Pokud zvolíte jiného doručovatele, odešlete balíček na adresu: DYKKA.cz, Kateřina Ondračková, Veselá 6, Brno, 602 00, v tomto případě ale nebudeme hradit přepravu.
  4. Peníze Vám do 14 pracovních dnů zašleme na váš účet.


    DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

 

    • Zboží neposílejte na dobírku ani jako balík na poštu - nebude převzato.
    • Prosím, nenoste nám zboží, pokud se nedomluvíme jinak.
    • Doporučujeme zboží zaslat doporučeně a pojistit.

 

PODMÍNKY VRÁCENÍ

  • Zboží je nutné vrátit do 14 dnů od jeho převzetí.
  • Zboží musí být nenošené a schopné dalšího prodeje.
  • Zboží by mělo být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen. (Například přelepením lepící páskou, pro účel dopravy)
  • Zboží nesmí být z vaší strany jakkoli poškozeno nebo znehodnoceno.

 

NAŠE DOPORUČENÍ

Ve vlastním zájmu doporučujeme balík pojistit ve výši ceny zboží. Pokud bude balík ztracen nebo znehodnocen při přepravě, budete moci balík s podacím lístkem vyreklamovat a získat tak své peníze zpět.

 

NEVÍTE SI S NĚČÍM RADY?

Rádi ti poradíme. Po–Pá 9:00–17:00.

  • 731 610 276
  • askmebaby@dykka.cz

 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

Případné reklamace řešíme individuální dohodou v souladu s platným právním řádem (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby). Po převzetí zboží si zboží vždy zkontrolujte, zda je v pořádku. Pokud najdete jakékoli nedostatky, napište nám a vyměníme vám zboží ta nové. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

 

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným ukládáním
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.